Beauty messe – for gæster

Beauty days messen er til dig der ønsker en dag i skønhedens og velværens tegn.

Dette er en beautymesse der vil gøre alt hvad den kan for at give dig den bedste oplevelse, og derfor starter oplevelsen allerede inden din ankomst. 

Inden messen

Du kan følge med på vores nyhedsbrev her. Her vil du blive orienteret om konkurrencer inden messen, hvilke stande der kommer og hvad de tilbyder på messen, samt hvilke aktiviteter der er på dagen som er relevante for dig.

Dagen før messen vil du få en sms med praktiske oplysninger der er relevante for dig, med praktiske informationer, hvornår der er fremvisninger på dagen, og hvornår der er konkurrencer på de forskellige stande. Denne sms er tilpasset ud fra hvordan du besvarer velkomst mailen efter køb af billet til messen.

På dagen

Når du ankommer til messen, er der to indgange, alt efter om du ankommer i bil eller med metro/bus.

Der vil være to check in skranker der udleverer dit navneskilt.
Den ene til dem der har fået udfyldt deres informationer på forhånd
Den anden til dem der ikke har udfyldt deres informationer på forhånd. Denne kø vil højst sandsynligt tage lidt længere tid, og derfor anbefaler vi at du udfylder på forhånd.

Der vil være LED skærme der viser dig hvornår der er fremvisninger, test, konkurrencer og lignende.

Efter messen

Vil du modtage en mail med tilfredshedsundersøgelse og hvad der kunne være bedre til næste år.

 

Ved køb af billet til messen

I den første mail du får efter du har købt billet til messen, vil du blive spurgt om nogle forskellige ting. 

Det er ting som

  • Der er noget bestemt du er interesseret i til messen – så vi muligvis kan nå at tilpasse messen, så der er mere for dig.
  • Om du er i et bestemt område indenfor beauty faget, fx negle eller vipper eller bare interesseret i hele messen
  • Om du er uddannet og i hvad.
  • Om du er selvstændig, ansat i branchen eller laver behandlinger på hobby basis.
  • Navn og adresse, og evt cvr nr.

Disse spørgsmål er lavet for at gøre messen bedst mulig for dig, så udstillerne ud fra dit navneskilt, kan hjælpe dig bedst muligt, og hvis du køber noget på en stand, kan i spare tiden med at scanne dit navneskilt, så de har dine praktiske informationer. 

 

Får du ikke svaret på mailen, så vil dit navneskilt have færre informationer, som kan udfyldes ved check in på dagen.